Regulamin uczestnictwa

Potwierdzenie udziału jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu uczestnictwa.Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rejestarcji, przez administratora danych firmę Next Medica Sp. z o.o., zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).

Transport:
Na miejsce konferencji będzie organizowany transprt autokarowy z centrum Warszawy.

15.11.2019
ok. godz. 14:30 - Wyjazd spod Kinoteki w Pałacu Kultury i Nauki

16.11.2019
ok. godz. 14.30 - Wyjazd z Hotelu Lamberton i dojazd na ul. Emilii Plater pod Salę Kongresową PKiN

Opłata za uczestnictwo w konferencji:

    Uczestnictwo   
bez noclegu   
  Uczestnictwo i zakwaterowanie  
w pok. 2-os. /cena od os. 
   Uczestnictwo i zakwaterowanie  
w pok. 1-os. 
Specjalista 299 PLN 499 PLN 625 PLN
Specjalista, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2019 r.   249 PLN 399 PLN 499 PLN
Rezydent 249 PLN 399 PLN 525 PLN
Rezydent, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2019 r. 175 PLN 299 PLN 425 PLN

 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług oraz ceny.
O fakcie zmiany ceny uczestnicy zostaną poinformowani z zachowaniem prawa do rezygnacji z uczestnictwa i w tym przypadku do zwrotu 100% wpłaty.
 

Liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.

Opłata zawiera:
- uczestnictwo
- certyfikat
- wyżywienie zgodnie z programem
- transport na/z konferencji
- zakwaterowanie zgodnie z wybranym wariantem

Opłata za uczestnictwo w warsztatach:

 Koszt udziału w warsztatach w hotelu Lamberton wynosi:                           
 
Warsztaty zostały anulowane z uwagi na zbyt małe zainteresowanie uczestników.

 Opłata zawiera:

  • uczestnictwo 
  • lunch
  • zajęcia praktyczne na zywych modelach                                                                             

 Koszt udziału w warsztatach w Szpitalu Dzieciątka Jezus wynosi:     
 - 100,00 PLN od osoby

 Opłata zawiera:

  • uczestnictwo
  • przerwę kawową  
  • transport ze szpitala do hotelu na konferencję

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w warsztatach jest możliwy wyłącznie dla uczestników konferencji.

Warunki płatności:
100% wartości opłaty rejestracyjnej kartą płatniczą w momencie rejestracji  lub przelewem zwykłym na rachunek biura organizacyjnego w terminach:

  • od dnia 21.10.2019, w terminie do 3 dni roboczych od daty rejestracji,
  • od dnia 22.10.2019, w terminie do 1 dnia roboczego od daty rejestracji.

Brak wpłaty w w/w terminie skutkuje anulacją rezerwacji.
Płatności autoryzowane są przez dotPay.
Płatność kartą  odbywa się na zabezpieczonej stronie poprzez połączenie szyfrowane.


Warunki rezygnacji:
Do dnia 21.10.2019 – możliwa rezygnacja po potrąceniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 99 zł
Od dnia 22.10.2019 – brak zwrotu kosztów

Rezygnacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) do godz. 14.00 w dniu wysyłki.
  • Jeśli rezygnacja wpłynie do organizatora w dzień wolny od pracy (sobota, niedziela, dni świąteczne), za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy, następujący po dniu wolnym.
     

PŁATNOŚĆ
Płatność przelewem zgodnie z w/w warunkami płatności.

Tytułem:

Imię i nazwisko uczestnika – Konferencja 15-16.11.2019;

Odbiorca:

Next Medica Sp. z o.o.
ul. Kruszyńska 31, 01-365 Warszawa

Konto bankowe:

BNP Paribas Bank Polska S.A

Numer konta:

90 1750 0012 0000 0000 3108 0096


Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Za przyjęte zgłoszenie uznawane jest zgłoszenie opłacone w 100% we wskazanym terminie.


W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.