Regulamin uczestnictwa
Potwierdzenie udziału jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu uczestnictwa.Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rejestarcji, przez administratora danych firmę Next Medica Sp. z o.o., zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).
Transport:
Na miejsce konferencji będzie organizowany transprt autokarowy z centrum Warszawy.
15.11.2019
ok. godz. 14:30 - Wyjazd spod Kinoteki w Pałacu Kultury i Nauki
16.11.2019
ok. godz. 14.30 - Wyjazd z Hotelu Lamberton i dojazd na ul. Emilii Plater pod Salę Kongresową PKiN
Opłata za uczestnictwo w konferencji:
Uczestnictwo bez noclegu |
Uczestnictwo i zakwaterowanie w pok. 2-os. /cena od os. |
Uczestnictwo i zakwaterowanie w pok. 1-os. |
|
Specjalista | 299 PLN | 499 PLN | 625 PLN |
Specjalista, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2019 r. | 249 PLN | 399 PLN | 499 PLN |
Rezydent | 249 PLN | 399 PLN | 525 PLN |
Rezydent, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2019 r. | 175 PLN | 299 PLN | 425 PLN |
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług oraz ceny.
O fakcie zmiany ceny uczestnicy zostaną poinformowani z zachowaniem prawa do rezygnacji z uczestnictwa i w tym przypadku do zwrotu 100% wpłaty.
Liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.
Opłata zawiera:
- uczestnictwo
- certyfikat
- wyżywienie zgodnie z programem
- transport na/z konferencji
- zakwaterowanie zgodnie z wybranym wariantem
Opłata za uczestnictwo w warsztatach:
Koszt udziału w warsztatach w hotelu Lamberton wynosi: Opłata zawiera:
|
Koszt udziału w warsztatach w Szpitalu Dzieciątka Jezus wynosi: Opłata zawiera:
|
Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w warsztatach jest możliwy wyłącznie dla uczestników konferencji.
Warunki płatności:
100% wartości opłaty rejestracyjnej kartą płatniczą w momencie rejestracji lub przelewem zwykłym na rachunek biura organizacyjnego w terminach:
- od dnia 21.10.2019, w terminie do 3 dni roboczych od daty rejestracji,
- od dnia 22.10.2019, w terminie do 1 dnia roboczego od daty rejestracji.
Brak wpłaty w w/w terminie skutkuje anulacją rezerwacji.
Płatności autoryzowane są przez dotPay.
Płatność kartą odbywa się na zabezpieczonej stronie poprzez połączenie szyfrowane.
Warunki rezygnacji:
Do dnia 21.10.2019 – możliwa rezygnacja po potrąceniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 99 zł
Od dnia 22.10.2019 – brak zwrotu kosztów
Rezygnacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) do godz. 14.00 w dniu wysyłki.
- Jeśli rezygnacja wpłynie do organizatora w dzień wolny od pracy (sobota, niedziela, dni świąteczne), za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy, następujący po dniu wolnym.
PŁATNOŚĆ
Płatność przelewem zgodnie z w/w warunkami płatności.
Tytułem: |
Imię i nazwisko uczestnika – Konferencja 15-16.11.2019; |
Odbiorca: |
Next Medica Sp. z o.o. |
Konto bankowe: |
BNP Paribas Bank Polska S.A |
Numer konta: |
90 1750 0012 0000 0000 3108 0096 |
Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Za przyjęte zgłoszenie uznawane jest zgłoszenie opłacone w 100% we wskazanym terminie.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.