Regulamin uczestnictwa

Potwierdzenie udziału jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu uczestnictwa.
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rejestracji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (dz. U. nr 133 z 1997r., poz. 883)

Transport:
Na miejsce konferencji będzie organizowany transprt autokarowy z centrum Warszawy.

13.04.2018
ok. godz.15:30 - Wyjazd z ul. Emilii Plater pod Salą Kongresową PKiN

14.04.2018
godz. 16.00 - Wyjazd z Hotelu Lamberton i dojazd na ul. Emilii Plater pod Salę Kongresową PKiN

Opłata za uczestnictwo w konferencji:

    Uczestnictwo   
bez noclegu   
  Uczestnictwo i zakwaterowanie  
w pok. 2-os. /cena od os. 
   Uczestnictwo i zakwaterowanie  
w pok. 1-os. 
Specjalista 299 PLN 499 PLN 625 PLN
Specjalista, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2018 r.   249 PLN 399 PLN 499 PLN
Rezydent 249 PLN 399 PLN 525 PLN
Rezydent, członek PTAiIT, z opłaconymi składkami za 2018 r. 175 PLN 299 PLN 425 PLN

 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług oraz ceny.
O fakcie zmiany ceny uczestnicy zostaną poinformowani z zachowaniem prawa do rezygnacji z uczestnictwa i w tym przypadku do zwrotu 100% wpłaty.
 

Liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.

Opłata zawiera:
- uczestnictwo
- certyfikat
- wyżywienie zgodnie z programem
- transport na/z konferencji
- zakwaterowanie zgodnie z wybranym wariantem

Opłata za uczestnictwo w warsztatach w hotelu Lamberton:

Koszt udziału w warsztacie wynosi:
- 70,00 PLN od osoby - część teoretyczna
- 50,00 PLN od osoby - część praktyczna

Opłata zawiera:
- uczestnictwo
- wodę mineraną
- lunch

Ilość miejsc w części praktycznej warsztatów jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. 
Udział w warsztatach jest możliwy wyłącznie dla uczestników konferencji.

Warunki płatności:
100% wartości opłaty rejestracyjnej kartą płatniczą w momencie rejestracji  lub przelewem zwykłym na rachunek biura organizacyjnego w terminach:

  • od dnia 20.03.2018, w terminie do 3 dni roboczych od daty rejestracji,
  • od dnia 21.03.2018, w terminie do 1 dnia roboczego od daty rejestracji.

Brak wpłaty w w/w terminie skutkuje anulacją rezerwacji.
Płatności autoryzowane są przez dotPay.
Płatność kartą  odbywa się na zabezpieczonej stronie poprzez połączenie szyfrowane.


Warunki rezygnacji:
Do dnia 20.03.2018 – możliwa rezygnacja po potrąceniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 99 zł
Od dnia 21.03.2018 – brak zwrotu kosztów

Rezygnacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) do godz. 14.00 w dniu wysyłki.
  • Jeśli rezygnacja wpłynie do organizatora w dzień wolny od pracy (sobota, niedziela, dni świąteczne), za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy, następujący po dniu wolnym.
     

PŁATNOŚĆ
Płatność przelewem zgodnie z w/w warunkami płatności.

Tytułem:

Imię i nazwisko uczestnika – Konferencja 13-14.04.2018;

Odbiorca:

Next Medica Sp. z o.o.
ul. Kruszyńska 31, 01-365 Warszawa

Konto bankowe:

Raiffeisen Bank Polska S.A

Numer konta:

90 1750 0012 0000 0000 3108 0096


Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Za przyjęte zgłoszenie uznawane jest zgłoszenie opłacone w 100% we wskazanym terminie.


W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.